Introductie multichannel strategie retailorganisatie
Klantvraag
Bij een grote multi-nationale retail-organisatie zijn we gevraagd om te ondersteunen bij de implementatie van digitalisering en datadriven marketing en sales.
Aanpak en resultaten
Als eerste hebben we voor alle functies in de gehele organisatie onderzocht welke invloed deze innovatie zou gaan hebben en hoe medewerkers hierop voor te bereiden. Daarna zijn we aan de slag gegaan met workshops en trainingen voor medewerkers. Focus was daarbij niet alleen op overdracht van nieuwe concepten (waaronder shop-in-shop), maar ook om ze voor te bereiden op nog meer toekomstige innovaties ……“Leren leren” stond daarbij centraal
In de opdracht waren we adviseur van de general manager en procesregisseur voor het ontwikkelingsprogramma voor alle medewerkers. We hebben een aantal expert-adviseurs en trainers ingezet voor de vormgeving en uitvoering van de trainingen
(voormalig) drieSer
Opdrachtgevers
- Ontwikkelen van kwalificatiedossiers en keuzedelen
- Assessment MBO-docent
- Een instrument voor effectmeting leeractiviteiten
- Introductie multichannel strategie retailorganisatie
- Opleiding in zijn kracht door community of practice
- Professionaliseren van de bedrijfsopleidingen
- Ontwikkelingspespectief door organisatietransformatie
- Weet wat werkt, met Process Communication
- Implementatie zelfsturing
- Maatwerk teamworkshop om inefficiënte patronen zichtbaar te maken en kwaliteiten meer te benutten
- Projectmatig werken in het basisonderwijs
- Nieuw onderwijs ontwikkelen, hoe doe je dat?
- Realiseren toekomstbestendige organisatie
- Ontwikkelen visie op leren & ontwikkelen en inrichten trainingsorganisatie
- Bouwen aan een opleidingsstructuur voor Register-Taxateurs