Nieuwsgierig, dat ben ik. Niet naar hoe een apparaat technisch in elkaar steekt, maar nieuwsgierig naar mensen. Wie zijn ze, wie en wat kunnen ze worden en hoe gaat dat in zijn werk?

Deze vragen waren voor mij belangrijk bij mijn werk als groepsleerkracht in het basisonderwijs. Daar leerde ik kijken, observeren en luisteren naar anderen. Maar als vragen worden beantwoord, komen er nieuwe vragen bij. Een logische stap voor mij was daarom de studie Toegepaste onderwijskunde.

Nu werk ik als zelfstandig onderwijskundige aan verschillende opdrachten en in uiteenlopende settingen. De constante factor is de vraag: hoe maken we de medewerkers, de organisatie, de studenten of de school nieuwsgierig naar leren en ontwikkelen? Want wakkeren we de nieuwsgierigheid aan, dan creëren we positieve energie, de wil om te leren en te ontwikkelen en komen mensen in beweging. Hier werk ik graag aan mee!

Ik houd van mijn werk, sta met beide benen op de grond, ben gestructureerd, heb een open blik en ga voor simpele, praktische oplossingen.

Meer informatie vindt u op LinkedIn.

Contact …