Pagina's
- André Groenewoud
- Annemarieke Broenink
- Barbara Ponsteen
- Eline Noorbergen
- Home
- Ingrid Zemmelink
- Marlies Wannet
- Patricia Antersijn
- Projecten
- SLIM
- Wat wij doen
- Wie zijn wij - Interim manager en teamleider
- Wie zijn wij - Mediator
- Wie zijn wij - Onderwijskundig adviseur
- Wie zijn wij - Onderwijskundig ontwerper en ontwikkelaar
- Wie zijn wij - Organisatieadviseur
- Wie zijn wij - Projectmanager
- Wie zijn wij - Teamcoach
- Wie zijn wij - Trainer en facilitator
- Wie zijn wij - Vernieuwer van leren en ontwikkelen
- Wie zijn wij – Coach
- Wie zijn wij?
Opdrachtgevers
- ArtEZ – interim hoofd Afdeling Onderwijs & Kwaliteit
- Assessment MBO-docent
- Bouwen aan een opleidingsstructuur voor Register-Taxateurs
- Curriculum op de schop in het MBO
- Deelprojectleider en adviseur Doorbraakproject Onderwijs & ICT
- Digitaal leermateriaal voor theorie- en praktijklessen
- Een instrument voor effectmeting leeractiviteiten
- Een strategisch opleidingsplan in de zorg
- Europese smeed-opleidingen leren van elkaar
- Faciliteren organisatieverandering; hernieuwde rollen voor bestuur en uitvoerend team om marktpositie te versterken
- Herziening beroepscompetentieprofielen
- Hoe zorg je voor meer leereffect van trainingen op de werkvloer?
- Implementatie zelfsturing
- Introductie multichannel strategie retailorganisatie
- Kennis- en vaardigheidsprofielen: een aanwinst voor leren en opleiden in de zeevisserij
- KOC
- Maatwerk teamworkshop om inefficiënte patronen zichtbaar te maken en kwaliteiten meer te benutten
- Nieuw onderwijs ontwikkelen, hoe doe je dat?
- Nieuwe kwalificatiedossiers voor de groene sector
- Ondernemerschap in het beroepsonderwijs: doen!
- Onderwijskundige ondersteuning bij de ontwikkeling en invoering van een nieuw opleidingsmodel
- Ontwerpen en implementeren onboardingtraject in de zorg
- Ontwerpen van een modulair programma voor betere samenwerking tussen verschillende afdelingen
- Ontwikkelen van kwalificatiedossiers en keuzedelen
- Ontwikkelen visie op leren & ontwikkelen en inrichten trainingsorganisatie
- Ontwikkelingspespectief door organisatietransformatie
- Ontwikkelprofiel en -programma van junior tot senior beleidsadviseur
- Opleiding in zijn kracht door community of practice
- Opleidingen herzien bij Hogeschool Arnhem Nijmegen
- Politieonderwijs 2.0
- Professionaliseren van de bedrijfsopleidingen
- Projectmatig werken in het basisonderwijs
- Realiseren toekomstbestendige organisatie
- Rijn IJssel
- ROC van Amsterdam
- Strategisch kijken naar leren en opleiden in de zorg
- Teambegeleiding in het MBO
- Van traditionele kunstvakopleiding naar vernieuwende topleiding
- Visie op leren en ontwikkelen en implementatie ICT leerinfrastructuur
- Weet wat werkt, met Process Communication
- Zorgverleners competent in het omgaan met agressie
Berichten
- ‘Betekenisvol leren’ komt in het nauw bij afwezigheid van persoonlijke ervaringen
- ‘Oefenen’ en ‘ervaren’ zijn onmisbare didactische instrumenten
- Afscheid en groei: de volgende stap
- Afscheid van een geliefde collega
- Bewijs geleverd: Serious gaming bevordert leren echt!
- Bewijs geleverd: Serious gaming bevordert leren echt!
- Blije leerkracht, blije kinderen?
- Congres ‘Agressie aanpakken doe je zó’
- Docent en omgeving cruciaal voor ontwikkeling van intelligentie
- drieS ook in het basisonderwijs
- drieS op de Dag van de Coöperatie
- drieS-onderwijskundigen leren werken op een nieuwe manier
- drieServeert
- Duidelijk over agressie
- Een koninklijk tintje
- Een leven lang leren…
- Episodisch geheugen speelt wezenlijke rol bij ‘leren’
- Geloof jij in leren en veranderen?
- Het geheugen is de kern waar alles uit voortkomt
- Hoe denkt een expert?
- Hoe kunnen we ons (intuïtieve) denkvermogen het beste opvoeden?
- Hoe motiveer je jezelf en anderen tot goede prestaties?
- In 2 stappen naar betere beslissingen
- Interactie tussen de drie geheugennetwerken is essentieel bij ‘leren’
- Interview “Naar een nieuwe kijk op Intelligentie”
- Intuïtief denken is aangeboren; rationeel denken moeten we aanleren
- Intuïtief denken: betrouwbaar of valkuil?
- Intuïtief verstandig denken: de kracht van expertise
- Je denkkracht, je intelligentie, put uit het samenspel van drie geheugens
- Kracht van coöperaties
- Learning everywhere – exit onderwijskundige?
- Leer leerlingen meer rationeel denken
- Leiderschap in evenwicht
- Leren en doceren: Naar een nieuwe kijk op intelligentie
- Nieuwe leerarrangementen
- Nieuwe voorzitter
- Nieuwe voorzitter van drieS
- Onderwijskundige, blijf je bij je leest?
- Rationeel leren of intuïtief leren?
- SLIM – hoe gaan we om met slecht nieuws (of angst?)
- Slimmer leren: minder opleiden, meer ontwikkelen
- Social media guerrilla
- Soms gaat ons intuitieve denken de fout in
- Tijd om afscheid te nemen
- Trends en inzichten over leren
- Uitzicht op leren
- Van ‘inclusief leren’ naar ‘executieve functionaliteit’
- Waar leer je, in het cursuslokaal of op de werkplek?
- Wat gaat er mis in het onderwijs?
- Wat is intelligentie?
- Welkom nieuwe collega
- Wij zijn geboren om te leren
Klik knop Bewerken om deze code te veranderen.